header5

Μπάρες γιαουρτιού σε 10 λεπτά

after school snacks

after school snacks
Οι περισσότερες μαμάδες, έχουμε περιορισμένο χρόνο και πάντα αναζητούμε τρόπους να κάνουμε τις δουλειές μας πιο γρήγορα.

Σίγουρα, το τελευταίο μέρος που θα θέλαμε να σπαταλάμε το χρόνο μας είναι στην κουζίνα!

Για αυτό σας βρήκα μια εύκολη συνταγή για παιδιά, ιδανική για snack μετά το σχολείο. Μπάρες γιαουρτιού που θα σας κρατήσουν στη κουζίνα μόνο 10 λεπτά.
Ένας νόστιμος και θρεπτικός τρόπος για να συνεχίσουν τα παιδιά τη μέρα τους.

Το σημαντικότερο;
Είμαι σίγουρη πως τα πιτσιρίκια θα το λατρέψουν γιατί μοιάζει…με παγωτό ! !

Περισσότερα...

Δείτε πώς το πρωινό θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά

Τdeite pos to proino tha sas voithisei na xasete κilaο πρωινό αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι ενός ισορροπημένου προτύπου διατροφής κι έχει συνδεθεί από πληθώρα μελετών με σημαντικά οφέλη για την υγεία.
Ένα από αυτά, αφορά το ρόλο που διαδραματίζει στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα ερευνητικά δεδομένα, φαίνεται πως τα άτομα που παραλείπουν το πρωινό γεύμα, τείνουν να έχουν υψηλότερο σωματικό βάρος και μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας, ενώ αντίθετα έχει φανεί πως η συστηματική κατανάλωση πρωινού μπορεί να βοηθήσει στην προσπάθεια απώλειας βάρους αλλά και στη διατήρηση της απώλειας.

Περισσότερα...

8 Tips για να χάσετε κιλά με σωστή διατροφή

2d51d51e657c98d04c0ec89d58c0c537 XL

2d51d51e657c98d04c0ec89d58c0c537 XL
Το καλοκαίρι κοντοζυγώνει και πρέπει να μας βρει στην καλύτερή μας φόρμα! Όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι μόνο με γυμναστική τα κιλά δεν φεύγουν δυστυχώς. Κατά 80% στην απώλεια λίπους παίζει ρόλο η σωστή διατροφή.

Ακολουθώντας τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές θα δείτε σίγουρα αποτέλεσμα πρώτα στην υγεία σας και μετά στο σώμα σας, συνδυάζοντας βέβαια με την κατάλληλη γυμναστική.

Περισσότερα...

Διατροφή μετά το Πάσχα

φρούτα και λαχανικά 26286144Το Πάσχα πέρασε και πρέπει να ξαναγυρίσουμε στο γνώριμο τρόπο ζωής μας ξεχνώντας τη φύση, τη ξεκούραση, τον οβελία και τα τσουρέκια. Περάσαμε τις διακοπές μας ξένοιαστα, χωρίς να σκεφτόμαστε "μη" & "πρέπει", μια ξενοιασιά που σίγουρα πέρασε και στο επίπεδο του διαιτολογίου μας. Η ζυγαριά όμως μας επαναφέρει στη πραγματικότητα και τα λίγα παραπάνω κιλά, τίμημα της ξενοιασιάς, μας υπενθυμίζουν τις ανάγκες του σώματος μας.
Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε;

Περισσότερα...

Συμβουλές Διατροφής για το Πάσχα

pasxa1

pasxa1
Όπως σε κάθε εορταστική περίοδο, έτσι και το Πάσχα οι περισσότεροι τρώμε περισσότερο απ’ ό,τι συνήθως. Ας δούμε αναλυτικά τι μας προσφέρουν τα πασχαλινά φαγητά και γλυκά, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να τα εντάξει κανείς στη διατροφή αυτών των ημερών χωρίς να επηρεαστεί το βάρος και το λίπος του σώματός του.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο πασχαλινό τραπέζι κατέχει το κρέας: αρνί, κατσίκι, κοκορέτσι. Αυτά τα είδη κρεάτων είναι πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και σίδηρο, ταυτόχρονα όμως περιέχουν αρκετά κορεσμένα λιπαρά και χοληστερίνη.

Περισσότερα...

Η ιδανική δίαιτα για να χάσετε λίπος

Κάψιμο λίπους
Κάψιμο λίπους

Νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ειδικούς του Αμερικανικού Ινστιτούτου Υγείας και παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Ενδοκρινολογικής Εταιρείας δείχνει ποιο είναι το διατροφικό πρόγραμμα που μας βοηθά να απαλλαγούμε εγγυημένα από το επίμονο λίπος.

Στη σχετική δοκιμή συμμετείχαν 19 άτομα και οι ειδικοί παρακολουθούσαν στενά τους συμμετέχοντες ώστε να διασφαλίσουν ότι όλοι κατανάλωναν ακριβώς τον ίδιο αριθμό θερμίδων, λαμβάνοντας όμως τις θερμίδες αυτές από διαφορετικές πηγές.

Το crash test έγινε μεταξύ της δίαιτας με λίγα λιπαρά και της δίαιτας με λίγους υδατάνθρακες και οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η δίαιτα με λίγα λιπαρά είναι πιο αποτελεσματική ώστε να συρρικνωθούν τα αποθέματα λίπους στο σώμα.

Περισσότερα...

Παλαιολιθική διατροφή και Crossfit

διατροφή crossfit
διατροφή crossfit

Η σωστή διατροφή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για να αποκτήσουμε έναν υγιή οργανισμό καθώς συμβάλει καθοριστικά στην βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης, αποτελώντας την βάση στην πυραμίδα του CrossFit. Η διατροφή αποτελεί από μόνη της μία ξεχωριστή επιστήμη, πράγμα που σημαίνει ότι για να πούμε ότι θέλουμε να έχουμε τα ανάλογα αποτελέσματα στο σώμα και την υγεία μας θα πρέπει να δώσουμε την ανάλογη βάση και προσοχή. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε δύο από τις πιο σύγχρονες και επιστημονικά αποδεκτές διατροφές. Την Zone Diet του Dr. Barry Sears και την Paleo Diet. Βέβαια όπως είπαμε ο καθένας θα πρέπει να ψαχτεί αρκετά στον τομέα αυτό και να μάθει να διαβάζει το σώμα του και τις ανάγκες του ώστε να τρέφεται με σωστό τρόπο και παράλληλα με την άσκηση να βελτιώνει συνεχώς τα επίπεδα της φυσικής του κατάστασης. Σαν γενική συμβουλή θα μπορούσαμε να σας δώσουμε την ακόλουθη: “ Να τρώτε κρέας και λαχανικά, ξηρούς καρπούς και σπόρους, μερικά φρούτα, λίγο άμυλο και ΚΑΘΟΛΟΥ ζάχαρη.

Περισσότερα...

Έχεις ακούσει για το Krav Maga για παιδιά; Ρίξε μια ματιά.kidskravmaga

 

Google Ads

Διάδωσέ το, σχολίασέ το, μοιράσου το!