Ήρθαν και έκατσαν: 3 ασκήσεις για να διώξετε τα ψωμάκια από τους γλουτούς σας

Σέξι γλουτοί που αξίζουν μόνο σε μία… queen

Η κοιλιά και οι γλουτοί είναι τα πρώτα θύματα των γιορτών. Ό,τι φάγατε και ό,τι ήπιατε ήρθαν και έκατσαν σε αυτά τα δύο μέρη. Για να μη σας μπερδεύουμε όμως, θα πιάσουμε αρχικά το θέμα των γλουτών και το επόμενο… έρχεται. Οι γυναικείες καμπύλες αποτελούν το πιο σέξι σημείο του γυναικείου κορμιού, για αυτό και πρέπει να τις φροντίσετε. Δείτε 3 ασκήσεις τις οποίες μπορείτε να κάνετε εκτός και εντός του γυμναστηρίου και αφήστε τα ψωμάκια να σας θυμίζουν μόνο τον παλιό σας εαυτό.

Το περπάτημα του πιγκουίνου: Ακούγεται αστείο, αλλά πιάνει. Κάνετε ημικάθισμα πλιέ με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τους μηρούς σας παράλληλους στο έδαφος. Αρχίστε να περπατάτε βάζοντας αρχικά το δεξί πόδι μπροστά και στη συνέχεια το άλλο.

Κάντε 3 σετ των 15 βημάτων.

Εκτάσεις ισχίου: Ίσως μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις. Σταθείτε σε όρθια στάση και σηκώστε το δεξί σας πόδι προς τα πίσω, φροντίζοντας να είναι καλά τεντωμένο και flex. Το αριστερό σας πόδι πρέπει ταυτόχρονα να πατάει καλά στο έδαφος και το γόνατο να είναι ελαφρώς λυγισμένο. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε την ίδια άσκηση με το άλλο πόδι.

Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων

Άρσεις ποδιών: Ακουμπήστε τα γόνατά σας στο έδαφος και στηριχτείτε στα χέρια σας. Φροντίστε οι γλουτοί σας να είναι σε μία ευθεία με τα γόνατά σας και οι ώμοι με τις παλάμες σας. Από τη θέση αυτή φέρτε το δεξί σας γόνατο προς το στήθος και έπειτα εκτείνετέ το προς τα πίσω σφίγγοντας τους γλουτούς σας. Κάντε 10 επαναλήψεις και αλλάξτε πόδι.

Πηγή: http://www.queen.gr/well-being/FITNESS-EYEXIA/item/105174-irthan-kai-ekatsan-3-askiseis-gia-na-dioxete-ta-psomakia-apo-toys-gloytoys-sas

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ:

Είστε λάτρεις του τρεξίματος;

Είστε λάτρεις του τρεξίματος; Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής - personal trainer, Χριστίνα Μαυρίδου, μας μαθαίνει την σωστή τεχνική του τρεξίματος! Το τρέξιμο είναι μια αερόβια δραστηριότητα, η οποία έχει αυξηθεί κατακόρυφα, σε δημοτικότητα, τα τελευταία χρόνια στους ενήλικες, άντρες και γυναίκες. Το κύριο πλεονέκτημα του τρεξίματος είναι ότι απαιτεί μόνο ένα καλό ζευγάρι παπούτσια ειδικά [...]ΠερισσότεραΉρθαν και έκατσαν: 3 ασκήσεις για να διώξετε τα ψωμάκια από τους γλουτούς σας

Οδηγός Διατάσεων

Πώς να κάνετε τις διατάσεις Οι διατάσεις πρέπει να εκτελούνται αργά, ελεγχόμενα και όχι απότομα με βιασύνη. Η χρονική διάρκεια της κάθε διατατικής άσκησης, εξαρτάται από τον αριθμό των σετ που χρησιμοποιείτε για την κάθε μυϊκή ομάδα. Κάθε διατατική άσκηση πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα. Η σύνηθες διάρκεια είναι 10-30 ''. Διατείνετε 2 με [...]ΠερισσότεραΉρθαν και έκατσαν: 3 ασκήσεις για να διώξετε τα ψωμάκια από τους γλουτούς σας

10 απλά βήματα

10 απλά tips που ξεχνάμε να τα βάλουμε στην καθημερινότητά μας. 10. Αερόβια προπόνηση Προσθέστε μετά από κάθε προπόνηση στο γυμναστήριο είκοσι λεπτά αερόβιας άσκησης. Δεν χρειάζεται να ανεβάσετε καθόλου την ένταση, ο χαμηλός ρυθμός είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Το γρήγορο περπάτημα αποτελεί ιδανική επιλογή. 9. Φρούτα   Αντικαταστήστε τα γλυκά με φρούτα. Η επιθυμία για [...]ΠερισσότεραΉρθαν και έκατσαν: 3 ασκήσεις για να διώξετε τα ψωμάκια από τους γλουτούς σας

Αναζήτησε το hobby σου στην περιοχή σου

VresHobby Starter Points Pack

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: