header5

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το γαλακτικό οξύ

galaktikoksi

galaktikoksi
Το γαλακτικό οξύ έχει δημιουργήσει μια κακή φήμη. Πολλοί άνθρωποι το κατηγορούν για κόπωση, μυϊκούς πόνους και κράμπες. Το βλέπουν ως κάτι που θα πρέπει να αποφεύγεται με κάθε τρόπο. Οι επιστήμονες όμως έχουν ανακαλύψει ότι το γαλακτικό οξύ διαδραματίζει ένα κρίσιμο ρόλο στην παραγωγή ενέργειας κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το γαλακτικό οξύ παρέχει τα καύσιμα για πολλούς ιστούς, βοηθά στη χρήση των υδατανθράκων, και χρησιμεύει ως καύσιμο για την παραγωγή της γλυκόζης και του γλυκογόνου από το συκώτι. Στην πραγματικότητα, το γαλακτικό οξύ είναι ο τρόπος της φύσης που σας βοηθά να αντιμετωπίσετε οποιεσδήποτε πιεστικές καταστάσεις.

Περισσότερα...

Απώλεια βάρους με το CrossFit

weight loss

weight loss
Aπώλεια βάρους είναι ένας απλός μαθηματικός τύπος: Θα πρέπει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από όσες προσλαμβάνετε. Ως εκ τούτου, ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους δίνει έμφαση στο να αυξηθούν συνολικά οι θερμίδες που καίγονται με την καθημερινή άσκηση και την αύξηση του μεταβολισμού ηρεμίας, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις θερμίδες που καταναλώνει κάποιος τρώγοντας και πίνοντας υγιεινά. Η άσκηση είναι ευεργετική για την προσπάθεια απώλειας βάρους γιατί συμβάλλει στον αριθμό των θερμίδων που καίτε. Επομένως, όσο πιο συχνά ασκείστε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε. Δραστηριότητες οι οποίες κρατούν τον καρδιακό ρυθμό σας σε υψηλά επίπεδα είναι πιο αποτελεσματικές στο κάψιμο θερμίδων. Ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται συχνά αλλά δεν γίνεται πάντα κατανοητός.

Περισσότερα...

10 απλά βήματα

running 660

running 660
10 απλά tips που ξεχνάμε να τα βάλουμε στην καθημερινότητά μας.

 

10. Αερόβια προπόνηση

 

Προσθέστε μετά από κάθε προπόνηση στο γυμναστήριο είκοσι λεπτά αερόβιας άσκησης. Δεν χρειάζεται να ανεβάσετε καθόλου την ένταση, ο χαμηλός ρυθμός είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Το γρήγορο περπάτημα αποτελεί ιδανική επιλογή.

Περισσότερα...

Ήρθαν και έκατσαν: 3 ασκήσεις για να διώξετε τα ψωμάκια από τους γλουτούς σας

549c2cf077bb5005cf64e8fff950f4ae L

549c2cf077bb5005cf64e8fff950f4ae L

Σέξι γλουτοί που αξίζουν μόνο σε μία... queen

Η κοιλιά και οι γλουτοί είναι τα πρώτα θύματα των γιορτών. Ό,τι φάγατε και ό,τι ήπιατε ήρθαν και έκατσαν σε αυτά τα δύο μέρη. Για να μη σας μπερδεύουμε όμως, θα πιάσουμε αρχικά το θέμα των γλουτών και το επόμενο... έρχεται. Οι γυναικείες καμπύλες αποτελούν το πιο σέξι σημείο του γυναικείου κορμιού, για αυτό και πρέπει να τις φροντίσετε. Δείτε 3 ασκήσεις τις οποίες μπορείτε να κάνετε εκτός και εντός του γυμναστηρίου και αφήστε τα ψωμάκια να σας θυμίζουν μόνο τον παλιό σας εαυτό.

Περισσότερα...

Οδηγός Διατάσεων

1 530 530

1 530 530
Πώς να κάνετε τις διατάσεις

Οι διατάσεις πρέπει να εκτελούνται αργά, ελεγχόμενα και όχι απότομα με βιασύνη.
Η χρονική διάρκεια της κάθε διατατικής άσκησης, εξαρτάται από τον αριθμό των σετ που χρησιμοποιείτε για την κάθε μυϊκή ομάδα. Κάθε διατατική άσκηση πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα. Η σύνηθες διάρκεια είναι 10-30 ''.
Διατείνετε 2 με 3 φορές (σετ) τον κάθε μυ ή μυϊκή ομάδα.
Αποφύγετε το σημείο του πόνου. Κατά την διάρκεια της άσκησης δεν πρέπει να ζορίζεστε αλλά να σταματάτε εκεί που νοιώθετε έναν «γλυκό» πόνο ή ένα ελαφρό «τράβηγμα». Ακλουθώντας αυτή την συμβουλή θα αποφύγετε τραυματισμούς του μυϊκού συστήματος.
Διατάσεις που είναι δύσκολες στην εκτέλεση τους, πονάνε πολύ ή φέρνουν το σώμα σε ακραίες θέσεις πρέπει να τις αποφεύγετε.
Κατά την διάρκεια των διατάσεων δεν πρέπει να κρατάτε την αναπνοή σας αλλά να αναπνέετε αβίαστα και ελευθέρα.
Την στιγμή που ο μυς ή η μυϊκή ομάδα βρίσκετε στο μέγιστο τέντωμα εκπνεύστε προσπαθώντας να χαλαρώσετε το σημείο που διατείνετε.
Κάθε φορά που εκτελείτε πρόγραμμα διατάσεων προσπαθήστε να διατείνετε λίγο παραπάνω από ότι στην τελευταία σας προπόνηση.
Στις διατάσεις όπου συμμετέχουν τα πόδια, όπου τα γόνατα πρέπει να είναι τεντωμένα και δεν τα καταφέρνετε μην απογοητεύεστε. Απλώς λυγίστε λίγο τα γόνατα και εκτελέστε κανονικά τις διατάσεις.

Περισσότερα...

Είστε λάτρεις του τρεξίματος;

Στιγμιότυπο 2015 02 09 2.42.08 μ.μ. 646x400Είστε λάτρεις του τρεξίματος; Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής - personal trainer, Χριστίνα Μαυρίδου, μας μαθαίνει την σωστή τεχνική του τρεξίματος!

Το τρέξιμο είναι μια αερόβια δραστηριότητα, η οποία έχει αυξηθεί κατακόρυφα, σε δημοτικότητα, τα τελευταία χρόνια στους ενήλικες, άντρες και γυναίκες. Το κύριο πλεονέκτημα του τρεξίματος είναι ότι απαιτεί μόνο ένα καλό ζευγάρι παπούτσια ειδικά για τρέξιμο, μερικά ρούχα για την άσκηση που δεν κοστίζουν ιδιαίτερα, ένα δάπεδο απορροφητικό, όσον αφορά τους κραδασμούς, όπως χώμα, άμμος, ταρτάν ή ηλεκτρικός διάδρομος, και πολύ μικρή δεξιότητα. Με κάποια προσπάθεια λοιπόν, σχεδόν ο καθένας μπορεί να ωφεληθεί από αυτή τη δραστηριότητα.

Περισσότερα...

Google Ads

Διάδωσέ το, σχολίασέ το, μοιράσου το!