header5

10 απλά βήματα

running 660

running 660
10 απλά tips που ξεχνάμε να τα βάλουμε στην καθημερινότητά μας.

 

10. Αερόβια προπόνηση

 

Προσθέστε μετά από κάθε προπόνηση στο γυμναστήριο είκοσι λεπτά αερόβιας άσκησης. Δεν χρειάζεται να ανεβάσετε καθόλου την ένταση, ο χαμηλός ρυθμός είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Το γρήγορο περπάτημα αποτελεί ιδανική επιλογή.

9398
9398
9. Φρούτα

 

Αντικαταστήστε τα γλυκά με φρούτα. Η επιθυμία για κατανάλωση γλυκού είναι μειωμένη εάν τρώμε περισσότερα φρούτα. Εάν τις δυο πρώτες εβδομάδες αφαιρέσουμε οποιοδήποτε γλυκό από το διατροφολόγιο μας θα χάσουμε πολύ πιο γρήγορα τα κιλά των εορτών.

 

8. Προοδευτική επιβάρυνση

 

Η περίοδος που διανύουμε είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη όσο αφορά τους τραυματισμούς. Μην βιαστείτε να σηκώσετε τα κιλά που σηκώνατε. Η προοδευτική επιβάρυνση αποτελεί ασπίδα προφύλαξης από τους τραυματισμούς.

 

potatoes
potatoes
7. Περισσότερους υδατάνθρακες το πρωί

 

Η μέρα ξεκινά με περισσότερους υδατάνθρακες και λιγότερη πρωτεΐνη. Σταδιακά η αναλογία αντιστρέφεται και καταλήγει με τη μικρότερη δυνατή ποσότητα υδατανθράκων και τη μέγιστη πρωτεΐνης.

 

6. Κυκλική προπόνηση

 

Οι πρώτες προπονήσεις θα είναι κυκλικές. Η προπόνηση δυο ή τριών σημείων δεν εξυπηρετεί αυτή τη περίοδο, αφού απαιτείται ολική επαναφορά.

 

waterkidneys
waterkidneys
5. Νερό

 

Αυξήστε την ποσότητα νερού που καταναλώνετε. Η μείωση του βάρους είναι πολύ πιο εύκολη όταν έχουμε επαρκή ενυδάτωση. Παράλληλα η αύξηση της κατανάλωσης θα οδηγήσει σε μικρότερη κατακράτηση υγρών.

 

4. Διατάσεις

 

Το διάστημα της αποχής από τη δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της ελαστικότητας. Οι διατάσεις μπορούν να εφαρμοσθούν καθ' όλη τη διάρκεια της προπόνησης. Προσοχή και το πρόγραμμα των διατάσεων απαιτεί σταδιακή αύξηση της δυσκολίας.

 

992847 exercise
992847 exercise
3. Λευκά αντί για κόκκινα

 

Αντικαταστήστε το κόκκινο με το λευκό κρέας. Η κατανάλωση ψαριών και πουλερικών είναι πολύ πιο ωφέλιμη τη συγκεκριμένη περίοδο, αφού προσφέρει πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας με ελάχιστες θερμίδες.

 

2. Μηχανήματα αντί για ελεύθερα

 

Η αξία που έχουν τα ελεύθερα βάρη είναι αναμφισβήτητη. Ωστόσο, όταν μιλάμε για πρόγραμμα προσαρμογής τα μηχανήματα προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Εφαρμόστε κυκλική προπόνηση με μηχανήματα και η επιστροφή στις παλιές επιδόσεις θα έρθει άμεσα.

 

m005f02cns20
m005f02cns20
1. Πολλά μικρά γεύματα

 

Πέντε τουλάχιστον μικρά γεύματα την ημέρα. Τα τεράστια εορταστικά τραπέζια τελείωσαν. Βάλτε στο διατροφολόγιο σας μικρά θρεπτικά γεύματα και φάτε άφοβα. Η τακτική κατανάλωση τροφής οδηγεί στην αύξηση του μεταβολισμού.

Πηγή

Google Ads

Διάδωσέ το, σχολίασέ το, μοιράσου το!